HP Officejet 4500 AiO - G510g

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Officejet 4500 AiO - G510g op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

DteR 05-05-2012

Snel en gemakkelijk te installeren, ook de fax. Blij voor weinig geld.

plovdy 26-06-2011

Probeer nu al enkele weken het apparaat goed geinstalleerd te krijgen. Kan er wel 1 print mee maken, voordat hij weer in een foutstand schiet, maar scannen is totaal onmogelijk. De divese foutmeldingen
op het display vind je niet terug in handleiding of op de supportsites van Hp. Downloaden van uptodate
systeemsoftware of alle andere opties (w.o talloze malen opnieuw opstarten) zijn tot nu nutteloos. Een miskoop dus

farmafun 06-01-2011

Simpel te installeren, ook draadloze verbinding werkt probleemloos.
Fax functioneert niet optimaal: ontvangen van faxen functioneert regelmatig niet: faxt neemt dan niet op. Automatische papierinvoer om meerdere bladzijden te scannen/faxen/copieren functioneert helemaal niet.
Zeer storingsgevoelig ! Regelmatig de foutmelding dat een cartridge niet goed is (zijn de originele HP cartridges): wordt verwezen naar de handleiding waar niets in staat: via internet op de site van HP: apparaat uit - 15 seconden wachten - weer aanzetten, en het werkt weer (soms voor dagen, soms voor slechts enkele pagina's.
Al met al zéér onbetrouwbaar apparaat dat je regelmatig in de steek laat: als de cartridges leeg zijn gaat dit apparaat met de lege cartidges bij het grof vuil ! Miskoop

Dairybeat 12-07-2010

Dit is een mooie 'all in one' Inktjet printer met een Lcd schermpje en knoppen schuin aan de voorzijde.
Met behulp van de Cd ging de installatie probleemloos en eenvoudig.
De printkwaliteit is verbluffend goed en het printen gaat ook snel.
Deze gebruikt 2 Cartridges, een zwarte en een 3-kleuren versie.
Met de gewone zwarte 901 catridge kunnen zo'n 200 pagina's geprint worden, met de XL-versie zo'n 700 en dat voor minder dan het dubbele van de gewone 901 prijs, dus zeker de moeite van aanschaf waard.
De kleurenversie maakt zo'n 350 pagina's.
Een kopie maken van een document is zeer eenvoudig en dat kan via een aparte bovenlader, of met de scanner voor foto's etc.
De installatie van de Fax ging ook eenvoudig, al vraag ik mij af die niet veroudert is. Een kopie naar je Pc sturen kan eenvoudig via de Scanner, waarna je die als bijlage met een e-mail mee kan zenden. Dat is voor mij in ieder geval de handigste optie.
Indien de duurzaamheid ook goed zal blijken te zijn, dan ben ik uiterst tevreden met dit apparaat.
Ik sluit af met een prettige aanschafprijs kanttekening.
Voor mijn vorige HP Deskjet 840c Printer, met enkel een printen funktie, betaalde ik 10 jaar geleden bijna het dubbele...!